Wednesday, 3 April 2013

YDP USIM MEMANG MUNAFIK ORANGNYA!!!MENGAPA???

Jangan di lupai kata-kata YDP USIM yang tidak mahu campur tangan politik luar di USIM. Rupa-rupanya seorang yang munafik. Perghhh...Patut la Brader cabar YDP USIM ni keluarkan kenyataan membantah speaker corner oleh Adam Adli dan rakan-rakan Syiahnya tempoh hari tidak disambut.

Persoalan Brader, YDP ini seorang Syiah juga ke? Brader melihat kelibat YDP ini bersama Khalid Syiah tadi. Sebelum ini pelbagai tohmahan di lemparkan kepada Brader kerana keluarkan kenyataan terhadap YDP USIM ini. Ramai awek yang mengkritik brader. Tapi ternyata YDP USIM hanya pandai mengarahkan dayang-dayangnya.

Tunggu artikal pendedahan brader tentang siapa YDP USIM ini! Adakah YDP USIM ini pengamal Syiah atau lebih jauh dari itu?

Nantikan... Sabar....

opsss... Mana Haziq ini malam?


17 comments:

  1. der, kelakarlah. Eja corner pun salah, melalut je pandai.

    ReplyDelete
  2. ALLAH HURABBI...
    saudara ku,janganlah kau berbuat sedemikian,membuka aib sesama saudara ISLAM..
    jika kau berdegil dan terus melakukannya maka hanya ALLAH sahaja yang dapat memberi ingatan tentang MAHA BESAR dan MAHA PENGASIH dan MAHA PENYANYANG kepada setiap makhluknya.
    sudah-sudahlah wahai saudara ku..
    teguhkan iman mu dan kuatkan pendirian mu sebagai seorang ISLAM..

    ReplyDelete
  3. tgk akhlak YDP tu pun tau la jauh beza ngn akhlak kau. suka2 hati kau je nak mensyiahkan orang. kalau berani sgt depan2 la bro! ape barang jadi keyboard warrior semata-mata????

    ReplyDelete
  4. Teruskan perjuangan bro. Mereka dah panas tu.

    ReplyDelete
  5. Y mereka nak marah admin? Betul apa yang diperkatakan. Razif patut tegas dalam hal ini.

    ReplyDelete
  6. Sejak hari-hari ini, memang nampak Razif cenderong berpolitik. Tapi depan-depan, dia cakap lain.

    ReplyDelete
  7. Knp nak ganggu privacy sy? Hak sy utk bersama siapa pun.

    ReplyDelete
  8. Mereka klu tk tgugat, tk melenting spt ini brader. Mereka ingat Usim ini mrk yg punya. Dedahkn mrk brader dan crew.

    ReplyDelete
  9. Dato" Sabri3 April 2013 at 09:36

    Nc yang baik itu pun mereka nak buang. Mahasewel xder otak tul la.

    ReplyDelete
  10. Memang loteh layan puak ni.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. BRO TNJUK MUKA..ADE BRANI?nk jmpe

    ReplyDelete
  13. politik hak sesape sje yg dah cukup umur, so what problem??

    ReplyDelete
  14. aku tengok byk y kata brader fitnah org. aku bukan nak bela brader. tp aku tgk mrk ni putar jd gitu. aku tgk brader persoalkan. bukan tuduh. baca perlahan-lahan.

    ReplyDelete
  15. hep tak mampu ctrl mrk ni. sbb ada hep yg belai mrk.

    ReplyDelete
  16. Wa setuju admin hanya persoal if razif syiah @ x sbb tindak tanduk razif. Razif tunduk pd mrk.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...