Monday 29 April 2013

PENDEDAHAN ANWAR SOKONG GAY DENGAN BBC NEWS ASIA!!!


Kita tidak boleh menganggap undang-undang Kuno itu sebagai relevan. Kita harus mengkajinya semula. Antara kata-kata yang diluahkan Anwar dalam ucapannya. Jika diperhatikan dalam video ini, ia adalah temubual di peringkat antarabangsa. Sepatutnya Anwar harus menegaskan bahawa ISLAM menolak LGBT ini. Tetapi malangnya setiap maklum balasnya terlalu banyak di putar alam.

Masih ingatkan satu kumpulan Seksualiti Merdeka yang pernah mengenggarkan negara suatu masa dulu? Apa respon anwar terhadap kumpulan ini?


Anwar tidak setuju kumpulan Seksualiti Merdeka yang memperjuangkan LGBT ini di halang. Kenapa?

Anwar bela hak golongan ni dengan mengatakan, link here http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/anwar-backs-seksualiti-merdekas-right-to-expression
“The issue here is not whether to support or not to support. The issue is you attack them. That’s something else. Can’t we talk about things in this country?” he told reporters in the Parliament lobby here today.


Atas nama freedom of expression, beliau menyifatkan ia medan perbincangan yang baik untuk golongan ini.


Yang keluarkan kenyataan Anwar ini bukan suratkhabar UTUSAN tetapi SINAR HARIAN yang boleh dikatakan suratkhabar BEBAS. Pemimpin beginikah yang rakyat impikan?



Nak tunggu penjelasan apa lagi? Sebelum pertanyaan ini, Anwar dah keluarkan kenyataan menyokong. Gaya hidup bebas ini di terima oleh negara Barat. Adakah sebab itu Anwar suka berada di luar negara daripada berada di Malaysia?

Adakah ampa masih inginkan pemimpin begini?

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...