Friday 12 April 2013

MUSTAFA ALI LETAK JAWATAN DAN MENGAKUI SIAPA PEREMPUAN ITU!!!KEBENARAN???


Akhirnya Mustapa Ali telah mengaku video itu dirinya yang sebenar. Kita nantikan bukti yang dibawanya esok. Cuma Brader banyak terasa hati dengan geng-geng puak Pembangkang ini. Kenapa? Selepas keluarnya video ini macam-macam tuduhan dibuat ke atas UMNO. Semuanya di salahkan UMNO. Jika ini sikap masyarakat hari ini yang termakan hasutan Anwar, maka tidak ada lagi kebenaran dan keadilan di Malaysia tercinta ini.


Lihatlah kenyataan-kenyataan yang dikeluarkan sebelum kebenaran dapat ditegakkan dan disiasat. Belum apa-apa lagi dah yakin itu PALSU. APA MENDE SEMUA ini? Sabar dan bagi peluang untuk kebenaran itu muncul la bro.


Ini satu artikal yang Brader perolehi dalam satu blog. Jika Mustapa Ali letak jawatan, ia menunjukkan betapa seriusnya PAS dalam membasmi isu sebegini. Malah dalam satu kenyataan oleh Dato Seri Hadi Awang petang tadi berkata bahawa Mustapa Ali tidak akan bertanding di mana-mana kerusi dalam PRU-13 ini. Dalam kenyataan beliau turut mendakwa berkemungkinan dalang penyebaran video ini berpunca daripada pengkhianatan Puak Pembangkang sendiri.

Ampa pikiaq la sendiri kenyataan Presiden ampa ni noooo....

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...