Monday 29 April 2013

PUTRAJAYA KEKAL MILIK BN KATA HUSAM!!!

Brader di maklumkan pada malam tadi calon Barisan Nasional bagi parlimen Putrajaya iaitu Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor telah hadir ke Surau AN-Najah bersama jemaah lain untuk bersolat Maghrib Bersama-sama. Brader di maklumkan selepas solat Maghrib diadakan bacaan Yassin dan solat sunat Hajat yang bertujuan supaya negara ini sentiasa aman dan damai serta semoga Pilihanraya kali ini berjalan dengan lancarnya. Malangnya Brader di maklumkan kumpulan yang dikatakan memperjuangkan ISLAM iaitu PAS tidak bersama semasa bacaan Yassin dan Solat Sunat Hajat ini. Mengapa? Adakah mereka tidak impikan keamanan dan kedamaian di Malaysia ini? Ampa pikiaq la sendiri.



Dalam mengejar dunia, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor turut tidak lupa menunaikan ibadat menuju ke Akhirat kekal abadi.


Masihkah ampa semua ingat, suatu masa dahulu dikatakan jika PAS menang, Putrajaya ini akan mereka jual. Tapi hari ini pelik bin ajaib bila ia telah dilupakan. Hari ini Putrajaya yang dikatakan membazir itu, berebut-rebut untuk di miliki. Ayuh warga Putrajaya, kita tumbangkan Pakatan Pembangkang ini dalam PRU13 ini tanpa memberi satu undi pun kepada mereka.



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...