Friday 5 April 2013

DULU USIM,KINI FITNAH DI UTHM OLEH MEREKA!!!


Kali ini brader dapat maklumat risalah fitnah mula diedarkan di UTHM. Gerakan mahasiswa pembakang mula menabur fitnah dan melakukan provokasi. Kalau di Usim dengan sikap biadapnya geng-geng Pro-M atau PMI nya. Kini budaya fitnah pula di semai dalam gerakan mereka di  Uthm. Brader dimaklumkan flyers ini dibuat sendiri oleh PRO-M bagi memburukkan saudara Hafiz. Cuba perhatikan isu ini hanya diketahui oleh budak-budak Pro-M saja. 

Pelik tapi benar. Dikatakan 2000 aduan dibuat. Bila diminta tunjukkan bukti diputar alamkan. Takut tunjuk bukti ke bro? atau tengah suruh kawan-kawan reka aduan. 

Oh yer....Brader difahamkan flyers tu tak nampak pun di kolej mahupun kampus. Itu sepanjang pengetahuan brader la. Tapi ingat,risikan brader antara yang terbaik yer... 


ini antara komen geng yang dikatakan pro mahasiswa mewakili mahasiswa. Brader cakap komen ini umpama meludah ke muka sendiri. Para mahasiswa boleh nilai sendiri apa yang telah Pro Mahasiswa lakukan dalam mencemarkan Negara Malaysia tercinta ini. Setelah nama Pro-Mahasiswa menjadi busuk, mereka tukarkan gerakan menjadi GM13?

Jangan sahabat-sahabat lupa apa yang mereka lakukan dalam DEMO GAGAL  padantahun lepas. Brader harap mahasiswa dapat menilai sendiri fitnah mereka ini.


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...