Friday 12 April 2013

SIAPA HARAPAN PERTAHANKAN KHALIMAH ALLAH??? BONGKAR!!!


Menarik untuk dikupaskan video ini. Ternyata Puak Pembangkang ini tidak hormati keputusan Majlis Syura Pas kerana masih bertegas untuk membenarkan penggunaan Khalimah Allah dalam kitab bibble. Dalam video ini ternyata mereka tetap menyalahkan UMNO kerana membenarkan penggunaan khalimah ALLAH terlebih dahulu daripada mereka di Sabah dan Sarawak. Mari Brader kupas kenyataan sebenarnya.

Isu KDN membenarkan khalimah Allah di Sabah dan Sarawak kerana ia telah diputuskan oleh mahkamah. Pihak gereja telah menuntut penggunaan ALLAH dalam kitab bible mereka di Sabah dan Sarawak. Untuk pengetahuan seluruh rakyat bahawa kitab bible dalam Bahasa Melayu yang digunakan di Sabah dan Sarawak adalah di bawa masuk daripada Indonesia sejak dahulu kala lagi. Kitab bible ini dikenali nama sebagai Al-Kitab. 

Apabila kes ini dibawa ke mahkamah, pihak gereja memenangi kes ini kerana ia telah lama di gunakan. Tetapi mahkamah memutuskan ia hanya dibenarkan di Sabah dan Sarawak. Di Semenanjung tidak dibenarkan KERANA ia tidak pernah digunakan di Semenanjung dan ia diharamkan di Semenanjung. Di ingatkan bahawa kuasa Hal Ehwal Islam terletak  dibawah kuasa yang Di Pertuan Agong, Sultan dan Raja.


Bagi memastikan ISLAM di martabatkan, Barisan Nasional telah meletakkan akujanji dalam manifestonya untuk Memartabatkan Islam, Menghormati Kebebasan dan Keharmonian Agama. Jesteru, brader menyeru semua rakyat mengundi Barisan Nasional dalam Pilihanraya ke 13 ini.


Ayuh sebarkan logo ini seluas-luasnya.


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...