Friday 29 March 2013

YDP MPP USIM RAKAN SUBAHAT SYIAH???


"Pihak Kementerian Pengajian Tinggi perlu memastikan institusi pengajian tinggi perlu bebas dari sebarang pengaruh politik dan campurtangan pihak luar."

Itu antara kenyataan dikeluarkan daripada YDP USIM. Jika merujuk kepada kenyataan yang dibuat oleh kumpulan-kumpulan YDP seangkatan dengan si Haziq Syiah ini, mereka menyalahkan oleh UMNO dan kerajaan Barisan Nasional dari awal sampai habis. Benarkah mereka ini tidak ada tangan-tangan ghaib di belakang mereka ini? Mari kita lihat apa yang Brader hidangkan.


Siapa yang edarkan risalah-risalah ini? 

Apa kaitan YDP MPP USIM dan Haziq Syiah dengan DPP? Adakah YDP MPP USIM juga seangkatan Syiah bersama dengan Haziq? Jika tidak, kenapa tidak memberi penjelasan tentang bahayanya agenda Syiah ini?

Maaf. Brader cuma blogger amatur. Tidak pandai bermain kata-kata manis. TETAPI ingat, banyak lagi pendedahan tentang si Haziq ini. Selagi si Haziq tidak minta ampun dengan seluruh mahasiswa USIM di atas kebiadapannya, selagi itu Brader akan gasak habis-habis si Haziq ni. 

Oh yer... Meh tengok pendedahan kaitan DPP dengan mereka ini di blogger bukan Amatur seperti Brader ini. Pendedahan di SINI.

1 comment:

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...