Wednesday 27 March 2013

ADAM ADLI DAN PMIUSM BERGOLAK



Kedatangan adam adli yang membicara kan pendidikan percuma dikatakan dinantikan oleh seluruh golongan mahasiswa untuk mendengar penjelasannya. Tetapinya kata-kata itu keluar daripada mulut adam adli sendiri. Semasa forum sedang berlangsung, brader berpeluang bertanyakan pendapat kepada mahasiswa yang lepak di kedai-kedai makan sekitar usm. Rata-rata mahasiswa usm menjawab kami sebagai mahasiswa melihat isu ini adalah sekadar permainan politik sahaja kerana memang ternyata dari segi fakta ia tidak mampu lakukannya.

Dari maklumat yang brader terima, adam adli terpaksa membawa hampir 25orangnya bagi memenuhi ruang dan bagi menunjukkan kekuatannya. Adakah ini mencerminkan mahasiswa menyokongnya? 

Lebih mengejutkan bila yang mempromosikan kedatangan adam adli ini adalah daripada PMI USM.Boleh dilihat budak-budak ini menyebarkan kedatangan adam adli secaran meluas didalam fb mereka.Tetapi malangnya mereka sendiri tidak datang. Terdapat dakwaan PMIUSM sengaja sabotaj forum ini disaat akhir kerana pergolakkan sekian lama di antara PMI dan PROM di usm. Brader akan dedahkan pergolakkan ini selepas ini.

*Isu pergolakkannya ialah kuasa, wang dan tindakkan tidak bermoral Pro M.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...