Monday 25 March 2013

MEMANG GILA TAKTIK KEJI ANWAR NI!!!


Ini ringkasan daripada ucapan YB Zulkifli Nordin :

1 - Akan menggunakan keluarga saiful sendiri untuk melawan saiful. ( TELAH BERLAKU ).

2 - Akan berlaku kejadian Anwar ditembak sewaktu kempen pilihanraya. dia akan rancang suasana dimana kejadian tembakan berlaku ketika dia ada, tetapi tembakan tak kena kat dia, akan kena isteri atau anak dia... SELEPAS ITU, DIA AKAN KATA KERAJAAN UMNO ZALIM.

3 - Seorang Pegawai kanan badan kehakiman akan mengeluarkan kenyataan bahawa kes liwat saiful dan azizan adalah rekaan semata - mata. ( usaha memujuk pegawai berkenaan sedang dijalankan ).

4 - Anwar akan bersumpah dengan ayat tipu ( anwar akan bersumpah dengan tidak menepati kehendak syarie, DIA AKAN KATA " demi allah, saya tak buat apa yang UMNO tuduh ", MAKA PEMBANGKANG AKAN KATA " tue dia, anwar ibrahim dah bersumpah menafikan dia meliwat saiful.

5 - Anwar akan keluarkan JAM OMEGA TIRUAN di saat - saat akhir sebelum hari mengundi. ( menurut org dalam pembangkang, mereka dah beli jam yg sama macam yg dijumpai oleh datuk eskay. tetapi dia tidak mahu keluarkan sekarang kerana pihak polis boleh siasat dan tunjuk jam sebenar, oleh itu di saat - saat akhir baru dikeluarkan dan beliau akan kata " INI DIA JAM ITU, SAYA DI FITNAH SEBENARNYA.."

6 - Memujuk YB PKR yang keluar parti supaya kembali ke dalam PKR. ( mereka juga akan membuat kenyataan bahawa mereka keluar dulu kerana najib bayar duit. calon2 tersebut kini tertekan kerana anak isteri mereka juga ditekan oleh pihak2 tertentu. mereka juga ditawarkan dengan bayaran yang lumayan yang tidak mampu ditolak.)

7 - Azmin Ali akan keluarkan video lakonan yang dia telah berbaik dengan emaknya. ( sedangkan video tersebut telah diambil ketika mak tom sedang pengsan dan tak sedar. Azmin datang bawak media, kamera dia ambil gambar konon dia cium tangan dan dahi mak dia dan dia akan kata yang dia dah balik sebenarnya.)

8 - Peguam2 / Polis yang terlibat dalam kes altantuya dipujuk supaya mengaku bahawa dato' seri Najib terlibat dlm kes tersebut. ( maklumat yang diterima berkemungkinan besar menunjukkan bahawa pembangkang sedang cuba pujuk pegawai dari atasan smpi ke bawah yang menyiasat kes altantuya bahawa pembangkang sedang cuba pujuk dengan membayar mereka supaya mereka keluar dan membuat kenyataan memang najib terlibat kes altantuya.)

9 -Mereka akan hina dan fitnah rosmah bahawa rosmah terlibat dgn skandal ( Seorang bekas pegawai isteri PM akan membuat akuan bahawa isteri PM terlibat dengan penyalahgunaan wang rakyat. pegawai tersebut sedang dipujuk, sedang digoda, sedang ditawarkan habuan untuk keluar supaya buat kenyataan bahawa rosmah terlibat dengan pelbagai skandal dan penyalahgunaan wang rakyat, wang negara )

10 - Setiap ahli PAS diminta bersumpah untuk mengundi pakatan dlm PRU nanti. ( mengikut maklumat yang diterima daripada org dalam pas, bahawa setiap ahli pas akan diminta bersumpah " wallahi, wabillahi, watallahi, aku ahli pas, bersumpah dengan nama allah, dalam pru 13, aku hanya akan mengundi calon DAP, PKR dan PAS, jika aku mengundi selain calon DAP, PKR dan PAS ......... " (nauzubillah min zalik).

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...