Sunday 31 March 2013

MAKSIAT DI MANA-MANA SAHAJA


Brader tidak mahu ulas panjang pasal video ini. Tetapi realitinya ada di mana-mana saja kegiatan ini berlaku. Brader pernah dengar dalam satu ceramah PAS dan suara-suara sumbang dari Pro Mahasiswa dan GM13 yang memainkan isu disebabkan kerajaan Barisan Nasional, maksiat berleluasa. Ternyata hari ini kenyataan tersebut tidak boleh diguna pakai kerana di bawah pentadbiran PAS pun ia terjadi.

Isu sosial ini sebenarnya perlukan kerjasama semua pihak untuk membasmikannya. Jika betul-betul nak membasmi gejala ini, umat ISLAM harus bersatu. Bukan berpecah seperti sekarang. Mungkin sebagai anak muda dan mahasiswa harus memainkan peranan sebagai pendesak UMNO dan PAS bersatu dalam menegakkan ISLAM!!!

1 comment:

  1. ok, kalau tgk video tu memg maksiat berleluasa, n sosial yg xelok. memg kegiatan spt itu berlaku di mana2 sahaja,. dan itu semakin parah dan sukar dibendung, di bawah pimpinan PR, kita cuba bendung budak2 yg mcm ni, bukan kita buat pelbagai pesta n bagi kelulusan sana-sini mcm BN dok buat tu. ada paham disitu??? ada bantahan? :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...